Naruto Discussion Forum

Naruto Discussion Forum (http://forum.naruto.viz.com/index.php)
-   Naruto Manga Discussion (http://forum.naruto.viz.com/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Pains Eyes (http://forum.naruto.viz.com/showthread.php?t=11028)

shadowclone20 07-15-2009 10:47 AM

Pains Eyes
 
Why is he the only one with those "god eyes of his" and not anyone else. (juss started ready the manga so .... yeah lol)

Vaan 07-15-2009 10:50 AM

Re: Pains Eyes
 
Quote:

Originally Posted by shadowclone20 (Post 580661)
Why is he the only one with those "god eyes of his" and not anyone else. (juss started ready the manga so .... yeah lol)


Spoiler:
The only one else who had these eyes called Rinnegan was The Sage of the Six Paths who brought peace to the whole world.
Pain/Nagato has the same eyes so Jiraya thought he is some sorta reincarnation of the Sage destined to bring peace.
However Nagato wanted to bring peace the wrong way.
Im sure Kishimoto just wanted to show how much alike but also at the sime different they are.

nexthokage 07-15-2009 10:53 AM

Re: Pains Eyes
 
Quote:

Originally Posted by vaan (Post 580690)
Spoiler:
the only one else who had these eyes called rinnegan was the sage of the six paths who brought peace to the whole world.
Pain/nagato has the same eyes so jiraya thought he is some sorta reincarnation of the sage destined to bring peace.
However nagato wanted to bring peace the wrong way.
Im sure kishimoto just wanted to show how much alike but also at the sime different they are.


now i cant say anything u said it all

Vaan 07-15-2009 10:54 AM

Re: Pains Eyes
 
Quote:

Originally Posted by nexthokage (Post 580726)
now i cant say anything u said it all

:shock::shock: Sorry!!

Kon 07-15-2009 11:02 AM

Re: Pains Eyes
 
look at my signature LOL

Itachi : ) 07-15-2009 11:10 AM

Re: Pains Eyes
 
Its already explained.

Kon 07-15-2009 11:12 AM

Re: Pains Eyes
 
huh????

Itachi : ) 07-15-2009 11:14 AM

Re: Pains Eyes
 
Quote:

Originally Posted by Naruto/Fan Boy (Post 580955)
huh????

Vaan kinda explained the main idea...

Kon 07-15-2009 11:18 AM

Re: Pains Eyes
 
ok yes i read the previous poats but look at my signature

U_Man 07-15-2009 11:21 AM

Re: Pains Eyes
 
Quote:

Originally Posted by Vaan (Post 580690)
Spoiler:
The only one else who had these eyes called Rinnegan was The Sage of the Six Paths who brought peace to the whole world.
Pain/Nagato has the same eyes so Jiraya thought he is some sorta reincarnation of the Sage destined to bring peace.
However Nagato wanted to bring peace the wrong way.
Im sure Kishimoto just wanted to show how much alike but also at the sime different they are.


That is preaty much it but

Spoiler:

He is probaly the only one with the Rinnegan now because only one person has it every 100 years. Just a thought of mine.

Itachi : ) 07-15-2009 11:23 AM

Re: Pains Eyes
 
We can't be sure...i can't remember reading something about this though

Itachi : ) 07-15-2009 11:23 AM

Re: Pains Eyes
 
Quote:

Originally Posted by Naruto/Fan Boy (Post 581055)
ok yes i read the previous poats but look at my signature

The rinnegan eh

U_Man 07-15-2009 11:24 AM

Re: Pains Eyes
 
Yeah I know it isnt in the manga. But it might be something they would put in the story.

Itachi : ) 07-15-2009 11:27 AM

Re: Pains Eyes
 
Quote:

Originally Posted by U_Man (Post 581145)
Yeah I know it isnt in the manga. But it might be something they would put in the story.

maybe...

Kon 07-15-2009 11:34 AM

Re: Pains Eyes
 
so his father was the demon with the rinnegan that jiriaya talked about

Kon 07-15-2009 11:35 AM

Re: Pains Eyes
 
i already no wat happens to the leaf village and naruto fighting with pain
Spoiler:
it ends in naruto and pain making peace and danzo officially becomes hokage

SageNaruto69 07-15-2009 11:36 AM

Re: Pains Eyes
 
they believed he was the reincarnation of the sage of the six paths who made all ninjutsu and he was believed to bring peace to the world so that was "pains" mission but he had a warped idea of peace.

Kon 07-15-2009 11:40 AM

Re: Pains Eyes
 
Spoiler:
yep but in the end naruto changed all that

Kon 07-15-2009 11:41 AM

Re: Pains Eyes
 
........................

Itachi : ) 07-15-2009 11:42 AM

Re: Pains Eyes
 
Quote:

Originally Posted by Naruto/Fan Boy (Post 581368)
Spoiler:
yep but in the end naruto changed all that

Yup, I agree


All times are GMT -7. The time now is 03:11 PM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.