PDA

View Full Version : Naruto's necklace


Fan of Minato
07-07-2009, 06:48 PM
Hey guys, what if Naruto's necklace is the third ancient jewel of japanese legends
It could be helping naruto control the Kyubi's chakra because it might be able to suppress any tailed beasts chakra, or the Jinchuriki's chakra,
so what do you think.

yondaime
07-07-2009, 06:49 PM
Hey guys, what if Naruto's necklace is the third ancient jewel of japanese legends
It could be helping naruto control the Kyubi's chakra because it might be able to suppress any tailed beasts chakra, or the Jinchuriki's chakra,
so what do you think.

hey i thought he broke when he fought pain

DragonAngel
07-07-2009, 06:50 PM
Its sounds possible but to Naruto if he goes kyuubi one more time And he won't or its harder for him to turn back into human form because While in 4 Tails Mode he Broke the Necklace With his bare hands

DragonAngel
07-07-2009, 06:50 PM
Thats a spoiler Yondaime

yondaime
07-07-2009, 06:51 PM
Thats a spoiler Yondaime


oops i gotta edit that and thanks fr telling me dragon

Fan of Minato
07-07-2009, 06:52 PM
Yeah Yamato's going to have a hard time

DragonAngel
07-07-2009, 06:52 PM
No problem watch out people im Full of spoilers of the Manga :twisted:

rocketjed1
07-07-2009, 06:53 PM
its possible

DragonAngel
07-07-2009, 06:53 PM
Yes It was the 4th hokage Spirit that Saved him when the 8th Seal was broken saying he sealed the good half of kyuubi in naruto and he Restored the Seal and Made it stronger

Vaan
07-07-2009, 06:54 PM
Hey guys, what if Naruto's necklace is the third ancient jewel of japanese legends
It could be helping naruto control the Kyubi's chakra because it might be able to suppress any tailed beasts chakra, or the Jinchuriki's chakra,
so what do you think.

I highly doubt that.The necklace was supposed to consist of what was it called??Magatama's I think...

yondaime
07-07-2009, 06:54 PM
well if it was well then that is a bad thing that he broke it

Fan of Minato
07-07-2009, 06:55 PM
Maybe the Key toad should be given to Naruto now, to control his kyubi chakra,

DragonAngel
07-07-2009, 06:55 PM
Actually i think he was fighting God Realm Pain

Fan of Minato
07-07-2009, 06:56 PM
I highly doubt that.The necklace was supposed to consist of what was it called??Magatama's I think...

Well, you know it won't be exact like, so
It is either this, or Pain's or Sage's necklace.
those are my best bets for now.

yondaime
07-07-2009, 06:56 PM
c ya guys l8er

DragonAngel
07-07-2009, 06:56 PM
Anyone heard the latest Development in the Manga? or in this case Read

Fan of Minato
07-07-2009, 06:57 PM
Yeah I did Senpai,
Sasuke right,

and see you Yondaime.

DragonAngel
07-07-2009, 06:58 PM
its the five kages chapter He will try to assassinate all the Five kages but he set his sights on Danzo

Fan of Minato
07-07-2009, 07:00 PM
yeah he said he would but he would have to take on 15 ninjas if he wants to so,
Tobi must have something planned, to let Sasuke go like that.

DragonAngel
07-07-2009, 07:01 PM
Yeah thats suspicious Do you think zetsu splitting in half has something to do with it?

Fan of Minato
07-07-2009, 07:03 PM
That was disturbing, just kidding,
no probably not,
but the Eye of the Moon,
I have something about it,
Yotsuki clan, the Raikage's clan,
means night's moon or something,
do you think it has something to do with that.

DragonAngel
07-07-2009, 07:05 PM
Possible Kishmoto never Ceases to Surprise us

Whats disturbing is in that filler episode Where tobi says I'm a schoolgirl in love with her Senpai Senpai=Deidara -_-'

Fan of Minato
07-07-2009, 07:06 PM
uh,uh,,,,,
that was something I did not need to know.

Vaan
07-07-2009, 07:07 PM
possible kishmoto never ceases to surprise us

whats disturbing is in that filler episode where tobi says i'm a schoolgirl in love with her senpai senpai=deidara -_-'

big

lmao

DragonAngel
07-07-2009, 07:07 PM
Tell me about it Dang filler episodes even tobi is not that Weird -_-'

Fan of Minato
07-07-2009, 07:08 PM
Yeah agreed,

DragonAngel
07-07-2009, 07:08 PM
big

lmao



Yes LMAO Lets make a overcart ok when do we start?

DragonAngel
07-07-2009, 07:09 PM
Back on topic Wasn't there Senju Necklace in the world so Naruto still has a chance

Fan of Minato
07-07-2009, 07:11 PM
Well, maybe the necklace can be fixed if it reacts to the First's chakra or something.

DragonAngel
07-07-2009, 07:13 PM
Where would he get the chakra the first is dead

Fan of Minato
07-07-2009, 07:14 PM
Did you forget senpai
Yamato.
the one who calls your avatar Senpai.

DragonAngel
07-07-2009, 07:16 PM
Yamato oh yeah But thats seem Bizarre You Don't even want to know what I'm thinking

Fan of Minato
07-07-2009, 07:17 PM
What do you mean senpai.

DragonAngel
07-07-2009, 07:18 PM
But Don't you think he will need the First hokage original chakra or something i mean chakra is a life force so yamato must have tainted it with his Genetic Material Cousing Mutations Dmage to the DNA or something :ugeek:

Fan of Minato
07-07-2009, 07:20 PM
Actually it was implanted in his DNA, to combine, with his original,
and due to the mutation override, others were not able to survive,
where as Yamato's DNA combined with the firsts' DNA

wow who ever knew Naruto had science in it.

DragonAngel
07-07-2009, 07:22 PM
But don't you think it needs only the First's DNA and not any mixed DNA?

Fan of Minato
07-07-2009, 07:22 PM
could be,
Senpai,
got to leave, now.
See you soon.

DragonAngel
07-07-2009, 07:23 PM
Dang i got to go a thunderstorm is here i got to turn off the Computer take care and good luck on becoming jonin

Fan of Minato
07-07-2009, 07:24 PM
Thanks Senpai, same goes for you,
Hope you get through the Thunderstorm safely.

rocketjed1
07-07-2009, 07:27 PM
how can the neckless b fixed when it was turned to dust be narutos chakra?

SageNaruto69
07-09-2009, 06:11 PM
but now he doesnt need it cuz he can control the kyuubi