PDA

View Full Version : Naruto Ultimate Ninja Storm: Confirmed Boss Battles


INO_YAMANAKA_
05-30-2010, 11:09 AM
*= confirmed


*kakuzu
*kakashi
*deidara
*pain
*sasori



Possible boss battles

orochimaru white snake
killer bee
itachi

Mangekyou Sasuke
05-30-2010, 11:11 AM
Awesome!
Cant w8 for killer bee

Blah.
05-30-2010, 11:21 AM
i hope he raps in the game.
hahahaha.

Mangekyou Sasuke
05-30-2010, 11:25 AM
Lol. He most likley will

Blah.
05-30-2010, 11:34 AM
That will be funny.

Hidden Ninja45
05-30-2010, 11:53 AM
i hope he raps in the game.
hahahaha.
His Sub voice rapping is soooooooooo annoying. I hope his Dub voice isn't bad.

Mangekyou Sasuke
05-30-2010, 11:54 AM
I bet the dub will be just as annoying

Blah.
05-30-2010, 12:05 PM
lol i think its funny how annoying he is.

Mangekyou Sasuke
05-30-2010, 12:06 PM
Hopefully the dub makes it better, but im not sure -__-

Blah.
05-30-2010, 12:08 PM
When is this game coming out anyway?

Mangekyou Sasuke
05-30-2010, 12:09 PM
Around september or early october

Blah.
05-30-2010, 12:20 PM
okay thats what i thought.

SageRell22
05-30-2010, 01:37 PM
We don't really know when its being released..Amazon still says August 17 I believe so we'll have to wait until E3 to get the official one most likely

Blah.
05-30-2010, 01:47 PM
E3 must be the real deal.

Mangekyou Sasuke
05-30-2010, 01:50 PM
Yup gonna be a lot of games

deidara#1
05-31-2010, 07:44 AM
We don't really know when its being released..Amazon still says August 17 I believe so we'll have to wait until E3 to get the official one most likely

Amazon changed there release date to September 28 or 30 last time I checked.

KarasuKumo
05-31-2010, 08:09 AM
There could be a second Deidara boss battle with Sasuke. Killer Bee will be awesome :D

Mangekyou Sasuke
05-31-2010, 10:10 AM
Ya I want Killer Bee to be confirmed already

SageRell22
05-31-2010, 09:03 PM
yeah if he is in do you think we'll be able to use his 8 tails in anyway

Mangekyou Sasuke
06-01-2010, 03:46 PM
Prolly like his 7 tails mode when he was fighting Sasuke and 8 tails might be thos giant boss battles

kvSaku
06-03-2010, 05:57 PM
Thanks for the info!:D