PDA

View Full Version : takuya's forum character: Takuya


assassin
08-11-2009, 04:24 PM
name: Takuya
age: 13
height: 5'3
likes: hangin with freinds, training, missions, helping others
dislikes: killing, stuck up people, stewed vegetables
village: hidden moonlight village
rank: genin
element: unknown
appearance:
http://i56.photobucket.com/albums/g178/Kirae_eb/Anime%20Guys/Toosexyformyshirt.jpg

so how'ld i do?

toss38
08-11-2009, 04:26 PM
name: Takuya
age: 13
height: 5'3
likes: hangin with freinds, training, missions, helping others
dislikes: killing, stuck up people, stewed vegetables
village: hidden moonlight village
rank: genin
element: unknown
appearance:


so how'ld i do? You did very well

takuya
08-11-2009, 04:40 PM
Wow thanks dude it doesn't look exactly like the description I gave you,but I like it dude I'm gonna give you rep for this

jounin
08-11-2009, 04:52 PM
nice, hey can you draw? because maybe you could draw yours

assassin
08-11-2009, 04:52 PM
Wow thanks dude it doesn't look exactly like the description I gave you,but I like it dude I'm gonna give you rep for this

this was as close as i could get. red jacket brown hair and there isn't a moonlight village shinobi pic on the internet yet.

wow. that rhymed.

assassin
08-11-2009, 04:53 PM
nice, hey can you draw? because maybe you could draw yours

if i could. i would draw it. but i can't so oh well.

i'm looking for a partner to draw pics for me.

takuya
08-11-2009, 05:03 PM
this was as close as i could get. red jacket brown hair and there isn't a moonlight village shinobi pic on the internet yet.

wow. that rhymed.Yeah I didn't expect you find a picture that looked exactly like my description if you did it would have been a miracle,but I appreciate you doing all of this

assassin
08-11-2009, 05:11 PM
well no problem.

let me know if you find someone that can draw REALLY well.

takuya
08-11-2009, 05:42 PM
Hey I just realized this the belt kinda looks like two crescent moons facing each other and joined together

assassin
08-11-2009, 06:35 PM
you just realized that?

i saw that and that's why i picked it.

takuya
08-11-2009, 06:39 PM
So I guess thats my village headband then

Neji55
08-11-2009, 06:41 PM
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!

assassin
08-11-2009, 06:41 PM
So I guess thats my village headband then

pretty much.

Chidori of Death
08-13-2009, 07:18 AM
nice...

assassin
08-14-2009, 09:08 PM
my revenge has been made.

note: normally i will NEVER do this sorta thing but yeah i had to do it for revenge.

IM AN AVENGER!

jenny
08-14-2009, 09:08 PM
hahahaha,lol. wow.

jenny
08-14-2009, 09:09 PM
my revenge has been made.

note: normally i will NEVER do this sorta thing but yeah i had to do it for revenge.

IM AN AVENGER!
no,an idiot is wat u r.:roll:

takuya
08-14-2009, 09:14 PM
no,an idiot is wat u r.:roll:Tell him something he doesn't know and man thats funny:lol:

jenny
08-14-2009, 09:15 PM
Tell him something he doesn't know and man thats funny:lol:
lol. yep:mrgreen:

Vatanui AKA Pride
08-14-2009, 09:31 PM
ROFL!!!!!!!!!!! :lol: :lol:

takuya
08-14-2009, 09:36 PM
Assassin,this means war?(Now if I can find that dang ammo)XD

assassin
08-20-2009, 08:10 AM
ok i put the old pic back takuya

mangagirl
08-20-2009, 08:13 AM
wow its awesome!!!!