PDA

View Full Version : My Naruto character Xaldyn Yamanichi!


NinjaVanish
08-04-2009, 06:01 PM
Name:Xaldyn Yamanichi
Age:14
Rank:Chuunin/Gatekeeper of the Village Hidden in the Twilight
Nicknames:NinjaV,badboy/master/Wolfy(lady hana's nicknames for him)
Likes:Ramen,spicy foods,sports,videogames,swordfighting,daydreaming, and just laying around sometimes looking at clouds.
Dislikes:When people break rules,when people break promises,when i'm forced to break a promise,and people who hesitate to do anything even when they know somethings wrong.
Birthday:November 8th
Height:6' 2
Personality:Nice,smart,lazy,fun,crazy at times,caring,and somewhat hasty.
Village:The Village Hidden in the Twilight
Abilities:The KekkeGenkai of the Yamanichi clan ChakraShippuu,the jutsu of my village, and plans on learning some shadow jutsu when possible.
Elements:Wind and Water
Hair color:Brown. Long and it goes down a few inches past my neck. Usually uncombed.
Eye color:Blue
Usual Outfit:A brown jacket over a white shirt,a necklace with my family crest on it,normal jeans,tape covering burns on my right hand,and I wear the standard ninja sandals.Unlike a lot of people I wear my headband on my forehead proudly.
Personal info:I always keep my lucky coin in my ninja tools kit so it can give me good luck when I need it,currently am wearing Zara Magashi's necklace,my favorite color is blue,and i'm always up for a game of shogi.
Form:Wolf
When I get really angry or when I'm scared I can turn part wolf and grow fangs and claws. My hair also grows out much longer. I stand on all fours and tend to be really unstable and dangerous. My sense of smell increases ten-fold as well.
Vampire
In a fight with Lafe Tocka I became part vampire as a result. Now I'm much faster without my wolf form and stronger. Unfortunately I need blood to survive so I go to the hospital daily for some blood or drink from a fallen enemy.
Wife:Lady Hana :mrgreen:

How do you like it people? It's like an anime me! (except the burnt hand I just added that.)

http://i190.photobucket.com/albums/z247/skye126/anime%20guys/fae8b35b-2.jpg
http://3.bp.blogspot.com/_fZnAADKlFTE/Si-AKqaDi4I/AAAAAAAAAfg/dbihaxXp4V8/s400/Ayumu_Narumi.jpg
http://www.freewebs.com/phoenixdcr/AnimeBoy4.jpg
http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:2kHC7MYvjkNRwM:http://i72.photobucket.com/albums/i166/racefan68x/My%2520Guys/anime_guy-1.jpg (http://images.google.com/imgres?imgurl=http://i72.photobucket.com/albums/i166/racefan68x/My%2520Guys/anime_guy-1.jpg&imgrefurl=http://www.gaiaonline.com/forum/barton-town/_-t-h-e-h-u-n-t-_-accepting-needs-males/t.53246835/&usg=__yvYg5xMXKkaUZK9IRPLeR39o3RE=&h=400&w=400&sz=58&hl=en&start=58&tbnid=2kHC7MYvjkNRwM:&tbnh=124&tbnw=124&prev=/images%3Fq%3Danime%2Bvampire%2Bguy%26gbv%3D2%26nds p%3D18%26hl%3Den%26sa%3DN%26start%3D54)Vampire!
http://i304.photobucket.com/albums/nn178/Wolfwood_2008/Jake_wolf_boy_by_TsukikoPhantom.jpgWolf!
Hows the picture? hehe I think its awesome! (I didn't draw it BTW)


This is my list of...morals. I'm not going to call it law because law is something that can be broken.

1.Never give up, even if it seems useless.
2.Think before you act.
3.Be a man and put the people you care about before your pride.
4.Always fight for what you truly believe in.
5.If you start something finish it.
6.Never break a promise even if it kills you.
7.If you say something be sure you mean it.
8.If you put anything un-important before your beliefs then you don't truly believe in them. So make sure to always take the path less traveled.
9.Respect is meaningless if you're only respected by those who you don't respect.
10.If you're willing to do something crazy to stand up for something or save someone then, think it over anyway. It's best to do something the right way then to risk everything on chance.

If you're not willing do what you truly think is right then you get no respect from me.

rocketjed1
08-04-2009, 06:03 PM
Wow kinda tall for his age.

Chidori stream
08-04-2009, 06:04 PM
Yeah abit tall.

NinjaVanish
08-04-2009, 06:17 PM
yeah but what can ya say thats how tall i am and im 14 lol

CutieSakura
08-04-2009, 06:24 PM
yeah but what can ya say thats how tall i am and im 14 lol
:shock:
Omg really???

CutieSakura
08-04-2009, 06:25 PM
He sounds soooo cute and hot^^

NinjaVanish
08-04-2009, 06:27 PM
yeah im really that tall:lol:
why how tall are you guys?

Yuffie
08-05-2009, 08:15 AM
I'm 5'10

Yuffie
08-05-2009, 08:16 AM
He sounds soooo cute and hot^^
Looks like u have a crush

NinjaVanish
08-05-2009, 08:47 AM
Looks like u have a crush

lol :cool:

NinjaVanish
08-06-2009, 07:27 AM
*sigh...revives thread*

Shika
08-06-2009, 07:58 AM
Cool dude :)

And about the height. I know a 6' 3" 13 year old... xD

The link to my character is in my sig, if you wanna check it out,

CutieSakura
08-06-2009, 10:44 PM
lol :cool:
Lol!!! :oops:

CutieSakura
08-06-2009, 10:45 PM
yeah im really that tall:lol:
why how tall are you guys?
I'm 5'7

CutieSakura
08-06-2009, 10:45 PM
Looks like u have a crush
:oops::cool:

Cade
08-06-2009, 10:55 PM
A affair.

NinjaVanish
08-06-2009, 10:56 PM
:oops::cool:

hehe so ya do have one then:cool:i'll tell xaldyn that lady hana is available;)

NinjaVanish
08-06-2009, 11:04 PM
Ya know if she wants me to...:cool:

NinjaVanish
08-06-2009, 11:25 PM
Hey Xaldyn guess what Lady Hana said yes!
XD

CutieSakura
08-06-2009, 11:36 PM
Hanako: ..*cutely giggles and smiles*

CutieSakura
08-06-2009, 11:44 PM
Hey Xaldyn guess what Lady Hana said yes!
XD
Yup! Lol

NinjaVanish
08-07-2009, 12:21 AM
Xaldyn:Hello kitten:mrgreen:

CutieSakura
08-07-2009, 12:48 AM
Xaldyn:Hello kitten:mrgreen:
Hanako: Hello Badboy..;)

assassin
08-07-2009, 06:46 AM
Name:Xaldyn Yamanichi
Age:14
Rank:Chuunin/Gatekeeper of the Village Hidden in the Twilight
Nicknames:NinjaV,badboy(lady hana's nickname for him)
Likes:Ramen,spicy foods,sports,videogames,swordfighting,daydreaming, and just laying around sometimes looking at clouds.
Dislikes:When people break rules,when people break promises,when i'm forced to break a promise,and people who hesitate to do anything even when they know somethings wrong.
Birthday:November 8th
Height:6' 2
Personality:Nice,smart,lazy,fun,crazy at times,caring,and somewhat hasty.
Village:The Village Hidden in the Twilight
Abilities:The KekkeGenkai of the Yamanichi clan ChakraShippuu,the jutsu of my village, and plans on learning some shadow jutsu when possible.
Elements:Wind and Water
Hair color:Brown. Long in the front covering one eye but pretty short in the back, it goes down a few inches past my neck.On the sides it goes down to my ears. Usually uncombed.
Eye color:Hazil Green
Outfit:A brown jacket over a white shirt,a necklace with my family crest on it,normal jeans,tape covering burns on my right hand,and I wear the standard ninja sandals.Unlike a lot of people I wear my headband on my forehead proudly.
Personal info:I always keep my lucky coin in my ninja tools kit so it can give me good luck when I need it,my favorite color is blue,and i'm always up for a game of shogi.
Girlfriend:Lady Hana :mrgreen:

How do you like it people? It's like an anime me! (except the burnt hand I just added that.)

Looks like im calling Xaldyn now NinjaV. well you done good you done good.

Kon
08-07-2009, 07:00 AM
hello???

NinjaVanish
08-07-2009, 08:25 AM
Looks like im calling Xaldyn now NinjaV. well you done good you done good.

:mrgreen:cool i'll call you higuremaru then if ya want.

SakuraGirl
08-07-2009, 10:29 PM
i like it he is cool

NinjaVanish
08-07-2009, 10:45 PM
i like it he is cool
thanks!:mrgreen:

CutieSakura
08-09-2009, 02:29 PM
*shoves Hinata to come hang out here*
*Hinata then stands still*

CutieSakura
08-09-2009, 02:30 PM
have fun Xaldyn and Hinata!
Hinata: W-wait..

CutieSakura
08-09-2009, 02:31 PM
*leaves*

NinjaVanish
08-09-2009, 07:30 PM
*leaves*

XD so I guess Lady Hana likes it that I love Hinata! Although that was kinda odd...:oops:Okay have it your way kitten! *makes out with Hinata*

CutieSakura
08-09-2009, 09:40 PM
XD so I guess Lady Hana likes it that I love Hinata! Although that was kinda odd...:oops:Okay have it your way kitten! *makes out with Hinata*
:).....
U dan stay as long as u like Hinata-chan...
have fun..*leaves again*

Vatanui AKA Pride
08-09-2009, 09:41 PM
XD so I guess Lady Hana likes it that I love Hinata! Although that was kinda odd...:oops:Okay have it your way kitten! *makes out with Hinata*

Lol, this is something you can't see everyday.

assassin
08-09-2009, 10:15 PM
Lol, this is something you can't see everyday.

i already asked if they were seeing eachother. they apparently aren't but i'm not entirely sure. i believe what hanako says but still what about Xaldyn

NinjaVanish
08-10-2009, 08:24 AM
Lol, this is something you can't see everyday.
you do if your me XD
i already asked if they were seeing eachother. they apparently aren't but i'm not entirely sure. i believe what hanako says but still what about Xaldyn
whatcha mean? Xaldyns going out with Hanako...

NinjaVanish
08-10-2009, 08:27 AM
:).....
U dan stay as long as u like Hinata-chan...
have fun..*leaves again*
:cool:if im here she'll be here a while...
NV:Why are you doing this anyway? lol

NinjaVanish
08-11-2009, 05:24 PM
*revives thread*
who else likes my character?

NinjaVanish
08-15-2009, 11:02 PM
Awesome I got a pic that resembles him!:mrgreen:

CutieSakura
08-16-2009, 01:29 AM
Name:Xaldyn Yamanichi
Age:14
Rank:Chuunin/Gatekeeper of the Village Hidden in the Twilight
Nicknames:NinjaV,badboy(lady hana's nickname for him)
Likes:Ramen,spicy foods,sports,videogames,swordfighting,daydreaming, and just laying around sometimes looking at clouds.
Dislikes:When people break rules,when people break promises,when i'm forced to break a promise,and people who hesitate to do anything even when they know somethings wrong.
Birthday:November 8th
Height:6' 2
Personality:Nice,smart,lazy,fun,crazy at times,caring,and somewhat hasty.
Village:The Village Hidden in the Twilight
Abilities:The KekkeGenkai of the Yamanichi clan ChakraShippuu,the jutsu of my village, and plans on learning some shadow jutsu when possible.
Elements:Wind and Water
Hair color:Brown. Long and it goes down a few inches past my neck. Usually uncombed.
Eye color:Blue
Usual Outfit:A brown jacket over a white shirt,a necklace with my family crest on it,normal jeans,tape covering burns on my right hand,and I wear the standard ninja sandals.Unlike a lot of people I wear my headband on my forehead proudly.
Personal info:I always keep my lucky coin in my ninja tools kit so it can give me good luck when I need it,my favorite color is blue,and i'm always up for a game of shogi.
Girlfriend:Lady Hana :mrgreen:

How do you like it people? It's like an anime me! (except the burnt hand I just added that.)

http://i190.photobucket.com/albums/z247/skye126/anime%20guys/fae8b35b-2.jpg
Hows the picture? hehe I think its awesome! (I didn't draw it BTW)
Hot pic!:oops:;)

Yuffie
08-16-2009, 08:01 PM
I like it NinjaVanish!

NinjaVanish
08-17-2009, 05:18 AM
I like it NinjaVanish!
thanks:mrgreen:

NinjaVanish
08-17-2009, 10:54 PM
*revives thread and waits for more people*
*sigh*I wish more people could see my character but I guess thats too much to ask...:(

CutieSakura
08-21-2009, 08:58 PM
I'm 5'7
Actually I'm 5'8 now lol

CutieSakura
08-21-2009, 08:59 PM
*revives thread and waits for more people*
*sigh*I wish more people could see my character but I guess thats too much to ask...:(
Tell me about it<.<
ppl barely look at my charater >.<

NinjaVanish
08-22-2009, 12:47 AM
Tell me about it<.<
ppl barely look at my charater >.<
*hugs*its alright...at least you got a few pages of comments about her...mine are mostly us talking...:cry:

CutieSakura
08-23-2009, 04:07 PM
*hugs*its alright...at least you got a few pages of comments about her...mine are mostly us talking...:cry:
*hugs back*
Oh don't cry:(
I'll go force ppl to come here if I have to!:twisted:

Vivi
08-23-2009, 04:16 PM
Actually I'm 5'8 now lol

....your...taller than me O.O

NV that's a great Character:mrgreen::mrgreen:

assassin
08-23-2009, 04:16 PM
Xaldyn these threads take forever to get many replies. so just ignore how many ppl post here three pages is pretty damn good.

yondaime
08-23-2009, 04:20 PM
Looks good

NinjaVanish
08-23-2009, 06:46 PM
*hugs back*
Oh don't cry:(
I'll go force ppl to come here if I have to!:twisted:
:shock:for some reason i thought that was hot...:cool:
....your...taller than me O.O

NV that's a great Character:mrgreen::mrgreen:
Thanks!;)
Xaldyn these threads take forever to get many replies. so just ignore how many ppl post here three pages is pretty damn good.
Really? Alright then.:mrgreen:
Looks good
Thanks!:mrgreen:

CutieSakura
08-24-2009, 10:20 AM
awwww ur so happy X3

CutieSakura
08-26-2009, 10:41 PM
:shock:for some reason i thought that was hot...:cool:

Thanks!;)

Really? Alright then.:mrgreen:

Thanks!:mrgreen:
:cool:...teehee..

CutieSakura
08-26-2009, 10:42 PM
And yay, he's my badboy,master,and my Wolfy!:mrgreen:

Taker369
08-26-2009, 10:43 PM
wlaks away and yells awsome.

NinjaVanish
08-26-2009, 10:49 PM
wlaks away and yells awsome.
lol thanks i guess:roll:
And yay, he's my badboy,master,and my Wolfy!:mrgreen:
hell yeah i am...:cool:

Taker369
08-26-2009, 10:55 PM
i mean it great job.

NinjaVanish
08-26-2009, 11:00 PM
i mean it great job.
oh lol thanks man!:mrgreen: sorry i thought you were being sarcastic before lol

Taker369
08-26-2009, 11:01 PM
no i aint mean.

CutieSakura
08-27-2009, 01:07 PM
lol thanks i guess:roll:

hell yeah i am...:cool:
that turned me on:cool:

Natsuki
08-27-2009, 02:39 PM
Wow cool dude!!:D

Natsuki
08-27-2009, 02:42 PM
:shock:for some reason i thought that was hot...:cool:

:cool:...teehee..

hell yeah i am...:cool:

^ This my friends, is a true reletionship and true love!
You guys should be the forums number one cutest couple;)

AuroraxEve
08-27-2009, 05:11 PM
yeah im really that tall:lol:
why how tall are you guys?

I'm 5'10-5'11 and im 19 O_O
rofl, dont worry. When I was fourteen I was still 5'10 XD
so you werent the only one :3

and...

great character! ;D

NinjaVanish
08-27-2009, 07:33 PM
that turned me on:cool:
just saying it turned me on...:cool:
Wow cool dude!!:D
thanks!:mrgreen:
^ This my friends, is a true reletionship and true love!
You guys should be the forums number one cutest couple;)
hehe well we are the third cutest! for now...:cool:
I'm 5'10-5'11 and im 19 O_O
rofl, dont worry. When I was fourteen I was still 5'10 XD
so you werent the only one :3

and...

great character! ;D
lol and thanks!;)

SabukoNoGaara
09-02-2009, 03:33 PM
Name:Xaldyn Yamanichi
Age:14
Rank:Chuunin/Gatekeeper of the Village Hidden in the Twilight
Nicknames:NinjaV,badboy/master/Wolfy(lady hana's nicknames for him)
Likes:Ramen,spicy foods,sports,videogames,swordfighting,daydreaming, and just laying around sometimes looking at clouds.
Dislikes:When people break rules,when people break promises,when i'm forced to break a promise,and people who hesitate to do anything even when they know somethings wrong.
Birthday:November 8th
Height:6' 2
Personality:Nice,smart,lazy,fun,crazy at times,caring,and somewhat hasty.
Village:The Village Hidden in the Twilight
Abilities:The KekkeGenkai of the Yamanichi clan ChakraShippuu,the jutsu of my village, and plans on learning some shadow jutsu when possible.
Elements:Wind and Water
Hair color:Brown. Long and it goes down a few inches past my neck. Usually uncombed.
Eye color:Blue
Usual Outfit:A brown jacket over a white shirt,a necklace with my family crest on it,normal jeans,tape covering burns on my right hand,and I wear the standard ninja sandals.Unlike a lot of people I wear my headband on my forehead proudly.
Personal info:I always keep my lucky coin in my ninja tools kit so it can give me good luck when I need it,currently am wearing Zara Magashi's necklace,my favorite color is blue,and i'm always up for a game of shogi.
Form:Wolf
When I get really angry or when I'm scared I can turn part wolf and grow fangs and claws. My hair also grows out much longer. I stand on all fours and tend to be really unstable and dangerous. My sense of smell increases ten-fold as well.
Girlfriend:Lady Hana :mrgreen:

How do you like it people? It's like an anime me! (except the burnt hand I just added that.)

http://i190.photobucket.com/albums/z247/skye126/anime%20guys/fae8b35b-2.jpg
Hows the picture? hehe I think its awesome! (I didn't draw it BTW)


This is my list of...morals. I'm not going to call it law because law is something that can be broken.

1.Never give up, even if it seems useless.
2.Think before you act.
3.Be a man and put the people you care about before your pride.
4.Always fight for what you truly believe in.
5.If you start something finish it.
6.Never break a promise even if it kills you.
7.If you say something be sure you mean it.
8.If you put anything un-important before your beliefs then you don't truly believe in them. So make sure to always take the path less traveled.
9.Respect is meaningless if you're only respected by those who you don't respect.
10.If you're willing to do something crazy to stand up for something or save someone then, think it over anyway. It's best to do something the right way then to risk everything on chance.

If you're not willing do what you truly think is right then you get no respect from me.

Woah.....cool;)

NinjaVanish
09-02-2009, 04:15 PM
Woah.....cool;)
oh thanks SNG;)

CutieSakura
09-03-2009, 03:32 PM
I love Xaldyn he's so damn HOT!!

CutieSakura
09-03-2009, 03:32 PM
I love Xaldyn he's so damn HOT!!
:oops::cool:

NinjaVanish
09-03-2009, 06:47 PM
I love Xaldyn he's so damn HOT!!

:oops::cool:

:oops::cool:well hanako is pretty sexy herself...^///^

CutieSakura
09-03-2009, 08:09 PM
:oops::cool:well hanako is pretty sexy herself...^///^
:cool::oops::oops: wow..w-wow..:oops: she'll be so happy to hear that..>////<

NinjaVanish
09-03-2009, 09:03 PM
:cool::oops::oops: wow..w-wow..:oops: she'll be so happy to hear that..>////<
aww *kisses* that was really cute...:cool:
and im sure she will!^///^

CutieSakura
09-03-2009, 09:05 PM
aww *kisses* that was really cute...:cool:
and im sure she will!^///^
*kisses*:oops:
Oh she will!;):cool:

Natsuki
09-18-2009, 05:20 PM
xD
*watches the romantic love scenes*

NinjaVanish
09-18-2009, 06:25 PM
O///O
we are in love though...:cool:

Natsuki
09-18-2009, 06:56 PM
O///O
we are in love though...:cool:
I can see that;)
Madly in love...:mrgreen:

CutieSakura
09-21-2009, 02:17 PM
Name:Xaldyn Yamanichi
Age:14
Rank:Chuunin/Gatekeeper of the Village Hidden in the Twilight
Nicknames:NinjaV,badboy/master/Wolfy(lady hana's nicknames for him)
Likes:Ramen,spicy foods,sports,videogames,swordfighting,daydreaming, and just laying around sometimes looking at clouds.
Dislikes:When people break rules,when people break promises,when i'm forced to break a promise,and people who hesitate to do anything even when they know somethings wrong.
Birthday:November 8th
Height:6' 2
Personality:Nice,smart,lazy,fun,crazy at times,caring,and somewhat hasty.
Village:The Village Hidden in the Twilight
Abilities:The KekkeGenkai of the Yamanichi clan ChakraShippuu,the jutsu of my village, and plans on learning some shadow jutsu when possible.
Elements:Wind and Water
Hair color:Brown. Long and it goes down a few inches past my neck. Usually uncombed.
Eye color:Blue
Usual Outfit:A brown jacket over a white shirt,a necklace with my family crest on it,normal jeans,tape covering burns on my right hand,and I wear the standard ninja sandals.Unlike a lot of people I wear my headband on my forehead proudly.
Personal info:I always keep my lucky coin in my ninja tools kit so it can give me good luck when I need it,currently am wearing Zara Magashi's necklace,my favorite color is blue,and i'm always up for a game of shogi.
Form:Wolf
When I get really angry or when I'm scared I can turn part wolf and grow fangs and claws. My hair also grows out much longer. I stand on all fours and tend to be really unstable and dangerous. My sense of smell increases ten-fold as well.
Vampire
In a fight with Lafe Tocka I became part vampire as a result. Now I'm much faster without my wolf form and stronger. Unfortunately I need blood to survive so I go to the hospital daily for some blood or drink from a fallen enemy.
Wife:Lady Hana :mrgreen:

How do you like it people? It's like an anime me! (except the burnt hand I just added that.)

http://i190.photobucket.com/albums/z247/skye126/anime%20guys/fae8b35b-2.jpg
http://3.bp.blogspot.com/_fZnAADKlFTE/Si-AKqaDi4I/AAAAAAAAAfg/dbihaxXp4V8/s400/Ayumu_Narumi.jpg
http://www.freewebs.com/phoenixdcr/AnimeBoy4.jpg
http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:2kHC7MYvjkNRwM:http://i72.photobucket.com/albums/i166/racefan68x/My%2520Guys/anime_guy-1.jpg (http://images.google.com/imgres?imgurl=http://i72.photobucket.com/albums/i166/racefan68x/My%2520Guys/anime_guy-1.jpg&imgrefurl=http://www.gaiaonline.com/forum/barton-town/_-t-h-e-h-u-n-t-_-accepting-needs-males/t.53246835/&usg=__yvYg5xMXKkaUZK9IRPLeR39o3RE=&h=400&w=400&sz=58&hl=en&start=58&tbnid=2kHC7MYvjkNRwM:&tbnh=124&tbnw=124&prev=/images%3Fq%3Danime%2Bvampire%2Bguy%26gbv%3D2%26nds p%3D18%26hl%3Den%26sa%3DN%26start%3D54)Vampire!
http://i304.photobucket.com/albums/nn178/Wolfwood_2008/Jake_wolf_boy_by_TsukikoPhantom.jpgWolf!
Hows the picture? hehe I think its awesome! (I didn't draw it BTW)


This is my list of...morals. I'm not going to call it law because law is something that can be broken.

1.Never give up, even if it seems useless.
2.Think before you act.
3.Be a man and put the people you care about before your pride.
4.Always fight for what you truly believe in.
5.If you start something finish it.
6.Never break a promise even if it kills you.
7.If you say something be sure you mean it.
8.If you put anything un-important before your beliefs then you don't truly believe in them. So make sure to always take the path less traveled.
9.Respect is meaningless if you're only respected by those who you don't respect.
10.If you're willing to do something crazy to stand up for something or save someone then, think it over anyway. It's best to do something the right way then to risk everything on chance.

If you're not willing do what you truly think is right then you get no respect from me.

All those pics of him are HOT&SEXY:cool:

jenny
10-24-2009, 06:41 AM
sweet dude!

SakuraRen
06-16-2010, 01:22 PM
Cool, NV.